Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Przetwarzaniem danych osobowych jest w zasadzie każda czynność na danych osobowych, niezależnie od tego, czy jest dokonywana w sposób zautomatyzowany czy nie, a mianowicie: zbieranie, przechowywanie, utrwalanie, porządkowanie, modyfikowanie, przeglądanie, wykorzystywanie, udostępnianie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
Polityka prywatności ma zastosowanie w każdym przypadku w którym XXX prowadzący działalność gospodarczą pod firmą XXX, dalej jako administrator, jest administratorem danych osobowych i je przetwarza. Dotyczy to sytuacji, w której administrator pozyskał dane osobowe bezpośrednio od osoby fizycznej jak i przypadków, w których dane osobowe pozyskaliśmy z innych źródeł. Realizujemy swoje obowiązki informacyjne w obu powyższych przypadkach, zgodnie z wymogami zawartymi w art. 13 i art. 14 RODO.
Administratorem Twoich danych osobowych jest XXX prowadzący działalność gospodarczą pod firmą XXX z siedzibą w XXX, określany w niniejszej polityce jako prawnikmagdalena.pl lub administrator.
2. Możesz skontaktować się z administratorem danych drogą elektroniczną : XXX
lub za pomocą poczty tradycyjnej wysyłając korespondencję na adres rejestrowy XXX
W czasie twojej wizyty na naszej stronie internetowej, funkcjonującej pod adresem www.prawnikmagdalena.pl, zbieramy takie dane jak:
Dane te zbieramy w celu:
1. Sporządzenia oferty oraz współpracy
Mamy prawo przetwarzać niektóre podane przez Ciebie dane osobowe, takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania z naszych usług, inne dane niezbędne jeżeli zajdzie taka konieczność.
2. Rozpatrywanie skarg i wniosków, odpowiedzi na zadane pytania.
W toku naszej współpracy lub przed jej zawarciem możesz zadawać nam pytania, składać skargi lub reklamacje, na które będziemy odpowiadać.
5 . Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Dane te przetwarzamy w ściśle określonych celach, przez wyznaczonych do tego pracowników lub osobiście przez administratora danych. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany.
6. Komu udostępniamy dane osobowe?
Twoje dane osobowe zostaną przekazane następującym podmiotom:
1. Dostawcy usług
Przekazujemy Twoje dane osobowe dostawcom usług, z których korzystamy przy prowadzeniu strony www.prawnikmagdalena.pl Korzystamy z dostawców, którzy przetwarzają Twoje dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie. Świadczą oni dla nas usługę hostingu, dostarczają nam systemy do wyświetlania powiadomień, do wysyłki wiadomości e-mail, do analizy ruchu w Serwisie, serwery;
2. Organy państwowe
Twoje dane osobowe udostępniamy, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
3. Firmom księgowym oraz kancelariom prawnym
Zebrane dane przekazujemy firmom księgowym w celu wykonania usług księgowych oraz firmom, które współpracują z administratorem w zakresie świadczenia usług prawnych.
Administrator nie będzie przekazywał twoich danych poza teren UE oraz EOG.
Dane osobowe Użytkowników, jakie wynikają z pobierania i przetwarzania ich przez pliki cookies przechowujemy przez czas odpowiadający cyklowi życia zapisanych na ich urządzeniach plików cookies.
Dane udostępnione nam poprzez korespondencję e-mail tj. imię, nazwisko, adres e-mail, adres i inne przechowujemy przez okres 3 lat. Dane te są odpowiednio zarchiwizowane i przechowujemy je przez okres odpowiedzialności odszkodowawczej, co do której możemy być zobowiązani na Twoją rzecz, jeżeli przyczynimy się do powstania szkody. Dane te są nam niezbędne do identyfikacji osoby, która wystąpiła by z roszczeniem oraz identyfikacji ewentualnego zdarzenia. Po wskazanym wyżej okresie dane z bazy zapytań są trwale usuwane.
Każdy użytkownik odwiedzający naszą stronę, zgodnie z przepisami RODO ma prawo do :
Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, występujesz do nas z żądaniem, spełniamy to żądanie albo odmawiamy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań (ze względu na poziom skomplikowania technicznego lub formalnego)– nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu 14 dni, spełnimy je w ciągu kolejnych 30 dni informując Cię uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu.
Ze względów technicznych, potrzebujemy zawsze 24h na dokonanie aktualizacji wybranych przez Ciebie ustawień w naszych systemach. Dlatego może się zdarzyć, że otrzymasz od nas w trakcie aktualizacji systemów wiadomość e-mail, z której otrzymywania zrezygnowałeś.
W każdej chwili możesz zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących Ci uprawnień. Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10 . Jak dbamy o Twoje dane osobowe?
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Firma posiada wdrożone odpowiednie polityki przechowywania danych osobowych oraz procedury pracy z nimi. Wszyscy nasi pracownicy zostali przeszkoleni z zakresu pracy z danymi osobowymi, przez co posiadają niezbędną wiedzę, aby chronić Twoje dane.
Na bieżąco prowadzimy analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Ponadto dbamy o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
Jak już wspomnieliśmy w trakcie Twojej wizyty na naszym serwisie możemy zbierać informację o Twojej aktywności. Jeżeli nie chcesz aby system dokonywał zbierania informacji o Tobie sugerujemy zainstalowanie wtyczki Ghostery lub innej pełniącej podobną funkcje. Wówczas nie będą pobierane dane zbierane automatycznie.
Serwis używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, aby dostosować Serwis do potrzeb odwiedzających stronę oraz w celach statystycznych. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych cookies.
Serwis wykorzystuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz cookies funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać” o ustawieniach Użytkownika (np. język, rozmiar czcionki).
W ramach cookies, które służą do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, zbieramy dane w celach statystycznych, a mianowicie:
W celu wykonywania ww. czynności wykorzystujemy narzędzia następujących serwisów:
Dane te służą nam w celu poprawy wydajności strony, jej atrakcyjności oraz w celu orientacji jakie produkty cieszą się zainteresowaniem ze strony Użytkowników. Poziom ochrony przed Cookies ustawia się w każdej przeglądarce, z osoba, aż do całkowitego blokowania plików Cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się na konto pocztowe.
W punktach poniżej, Administrator przedstawia w jaki sposób w najbardziej popularnych przeglądarkach można wyłączyć możliwość obsługi plików cookies:
Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:
W menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
W menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień Użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
W menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”
Każdy użytkownik sieci oraz odwiedzający naszą stronę internetową powinien być świadomy, że korzystanie z usługi świadczonej na odległość za pomocą sieci publicznej wymaga korzystania z publicznej sieci telekomunikacyjnej (Internetu), co wiąże się ze wzrostem ryzyka wystąpienia następujących zagrożeń:
W celu zminimalizowania lub eliminacji wyżej wskazanego zagrożenia Administrator zaleca stosowanie odpowiednich zabezpieczeń w postaci programu antywirusowego, który chroni komputer, pocztę e-mail, ma wbudowaną zaporę antywirusową (firewall) oraz aktywnie sprawdza odwiedzane strony www przed potencjalnym zagrożeniem.
Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności.
Polityka Prywatności określa w jaki sposób dbamy o Twoje dane osobowe i Twoje prawa. W niniejszej polityce zamieściliśmy informację, o których powinieneś wiedzieć w trakcie korzystania z serwisu oraz sieci Internet, aby mieć kontrolę nad swoimi danymi osobowymi.